Když se řekne reklamní předměty, většina lidí si vybaví letáky a drobnosti, které si může zdarma vzít. Existují ale firmy, které na prodeji reklamních předmětů postavily své podnikání. Jejich zakladatele často spojuje nižší věk, kreativita a touha se odlišit.
Klasickým příkladem jsou kapely a pořadatelé letních festivalů. Často nejde o firmy v pravém slova smyslu, ale uskupení, které spojuje je snaha vydělat na reklamních předmětech. Nechají proto vytvořit trička, reklamní placky, náramky či další předměty s motivem firmy či festivalu, které následně prodávají. Jde o reklamní předměty, lidé za ně přesto rádi platí. Projekty tímto způsobem získávají dodatečné prostředky pro své fungování.
Reklamní předměty určené k prodeji
Kreativita stála i za vznikem firem, pro které je prodej reklamních předmětů hlavní ekonomickou činností. Díky možnosti potisknout i menší množství textilu se reklamní trika či jiné reklamní předměty stávají velmi vítaným startovním bodem pro designové společnosti, které chtějí budovat vlastní značku. Nechají vytvořit menší množství zboží a jakmile jej prodají, vytvoří novou kolekci s jiným motivem. S tím, jak rostou jejich zisky, si mohou dovolit vytvářet stále větší množství textilu, až nakonec odstartují vlastní výrobu.
Začít vyrábět vlastní produkty vyžaduje značné investice do nákupů materiálů, výrobního zařízení i prostoru na uskladnění hotových kusů. K tomu je třeba připočítat náklady na pracovníka, který bude zajišťovat prodej, vyřizovat objednávky, stejně jako náklady na marketing. Pokud se všechny tyto částky sečtou, není divu, že firmy v počátcích podnikání hledají levnější řešení. Prodejní reklamní předměty jej mohou nabídnout.
Pokud i vy uvažujete o využití reklamních předmětů ve svém podnikání, specialisté z reklamní agentury Propaq vám rádi pomohou s výběrem toho pravého zboží pro vaše účely.