firemni zkusenosti

Společnosti své zákazníky neznají a v tom tkví kámen jejich neúspěchu

Firemní zkušenosti jsou tím, co je zákazníky čtené ještě předtím, než danou společnost osloví. I přesto mnohé podniky na hodnocení firem nedají a mávají nad svým skóre rukou. Jejich reakce jak na kladné, tak negativní zkušenosti však mohou být tím, co bude formovat jejich úspěch, případně co bude stát za jejich neúspěchem. Ostatně pojďme se u toho na malou chvíli pozastavit. Právě zpětné reakce a recenze zákazníků mohou být tím, co vám pomůže je více poznat. A jelikož z posledních průzkumů vyplývá, že společnosti své klienty dostatečně neznají, jsou reference pomyslnou pomocnou rukou, která může firmu dostat znovu do výšin.

Kdo je vlastně váš zákazník?

Každá společnost musí vědět, kdo je její zákazník. Jsou to maminky na mateřské, teenageři nebo senioři, kteří upřednostňují zjednodušení svého života a pomocníky, které jim toto slibují? Zkrátka a dobře neznalost zákazníka může stát za aktuální neúspěšností společnosti.

Jak takového zákazníka více poznat? Určení své cílové skupiny je sice dobrý krok, na druhou stranu jsou ještě důležitější data a zjištění, jaké jsou aktuální potřeby zákazníků. Od toho se můžete odrazit a přizpůsobit nejen svou nabídku, ale také způsob komunikace, kterým vystupujete na veřejnosti.

Jinými slovy na základě dat a zjištění skutečných potřeb vašich klientů můžete optimalizovat digitální kanály a lépe formovat a přizpůsobit zákaznickou cestu. Domněnky v takovém případě nemají žádné místo ani prostor.

Vyhněte se tomu, co nedává smysl

Ptáte se, jak konkrétně může neznalost zákazníků přinést firmě neúspěch? Když se firma nesnaží poznat své zákazníky, velmi často klienti nevědí, kdy mohou firmu oslovit, respektive jak mají uchytit obsah, který je jim na sítích dnes a denně servírován. Firma na druhou stranu může strávit dlouhé měsíce nebo roky nad něčím, co nakonec nebude fungovat, respektive co vůbec nebude dávat smysl.

Potřeba zákazníků může být různorodá. A i když máte dokonale definovanou svou cílovou skupinu, musíte v ní vzbudit touhu u vás nakoupit. A to je onen klíč k úspěchu, který vám ostatně mohou pomoct najít firemní zkušeností nebo hodnocení v podobě referencí a recenzí.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 100 Kč
Zobrazit formulář pro nákup